Konsulentydelser
ManAd tilbyder en bred vifte af konsulentydelser med de nødvendige værktøjer og ekspertise.
Konsulentydelser
ManAd tilbyder en bred vifte af konsulentydelser med de nødvendige værktøjer og ekspertise.
Vi tilbyder følgende ydelser
Direktør og ejer af virksomheden, Bettina Rønn Laugesen, har en stærk track record.
I de sidste næsten 20 år har Bettina opbygget sine kompetencer på seniorniveau indenfor indkøbsledelse, supply chain management og produktionsstyring, både gennem sit arbejde, men også gennem relevant uddannelse. Bettina er vant til at arbejde med strategi med fokus på kvalitet, levering og TCO, der løfter virksomheden til det næste niveau.
Hun har både en HD (O) og en HD (SCM) fra CBS samt en Executive MBA fra Henley Business School. Hun har arbejdet i Egmont, Gyldendal, Tryg, Canon og senest som Global Procurement Director hos SimCorp.

Kontraktforhandling
Hos ManAd kan vi hjælpe med den gode indkøbsforhandling, der skaber bedre betingelser på eksisterende eller nye aftaler og kontrakter. Vi har stor erfaring i at lave den rigtige krav-specifikation, forhandle den gode leverandøraftale og efterfølgende håndtere den, så der bliver taget hånd om hele processen. Vi hjælper med at få sat de rigtige SLA’er op og implementere et kontraktstyrings-system, så der skabes minimal risiko og fuldt overblik fremadrettet. Vi kan desuden understøtte medarbejdernes kompetencer ved at lave målrettede kurser indenfor kontraktforhandling og forhandlingsteknik så I fremadrettet selv kan løfte funktionen.
Vi hjælper gerne både med store og små projekter, kontakt os her.
Virksomhedsoptimering
Hos ManAd har vi fokus på strategisk indkøb, virksomhedsoptimering og værdiskabelse. Vi kan hjælpe dig med at starte en professionel indkøbsafdeling op, sætter de rigtige processer og teams op og optimerer på de operationelle opgaver ud fra bl.a. LEAN principper. Vores fokus er på at accelerere procesoptimering og værdiskabelse, hvilket resulterer i store besparelser. Den grønne omstilling er over os og derfor har vi netop også stor fokus på bæredygtighed i værdikæden. Vi hjælper med at sætte en stærk pipeline op hvorved I som virksomhed kan opnå store besparelser lang tid fremadrettet. Vi kan desuden uddanne jeres medarbejdere så de opnår kernekompetencer indenfor indkøb, så I står stærkere fremadrettet.
Vi hjælper gerne både med store og små projekter, kontakt os her.
Facility Management
Hos ManAd har vi stor erfaring indenfor Facility Management-aftaler, Facility Service-aftaler og leasing, og drift af lokaler og bygninger. Der findes mange besparelsesmuligheder ved at have det rigtige setup og aftaler, både i Danmark og på globalt plan. Dette er blevet endnu mere tydeligt under hele Covid-19 pandemien, hvor medarbejdere pludselig arbejder hjemmefra og der derfor ikke er brug for de samme antal kvm pr. medarbejder. Her er det vigtigt at have de fleksible kontrakter og aftaler der gør at der er mulighed for at skalere op og ned meget hurtigt, så omkostnin-gerne kan holdes nede. Vi har desuden stor fokus på bæredygtighed og grønt indkøb.
Vi hjælper gerne både med store og små projekter, kontakt os her.